24 marca 2020

Obsługa zgłoszeń dotyczących systemu SIO

Pomoc techniczna i merytoryczna dotycząca Systemu Informacji Oświatowej oraz portalu Strefy Pracownika, udzielana jest wyłącznie poprzez formularz dostępny na stronie pomocsio.men.gov.pl lub bezpośrednio po zalogowaniu w systemie SIO, w zakładce Pomoc w lewym menu. Zgłoszenia przyjmowane są 24h/7 dni w tygodniu.


W formularzu znajduje się arkusz do przekazywania zgłoszeń dotyczących zagadnień merytorycznych i technicznych związanych z obsługą aplikacji Systemu Informacji Oświatowej oraz portalu Strefy Pracownika.

Po wysłaniu zgłoszenia otrzymacie Państwo unikalny identyfikator zgłoszenia oraz link do strony, na której będziecie mogli Państwo śledzić aktualny status swojego zgłoszenia.

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z instrukcjami technicznymi, komentarzami merytorycznymi, filmami instruktażowymi oraz z najczęściej zadawanymi pytaniami i odpowiedziami dostępnymi w odpowiednich zakładkach na stronie pomocy SIO.

Zachęcamy również do zapoznawania się z aktualnościami publikowanymi na stronie www.cie.men.gov.pl, sekcja „System Informacji Oświatowej”, zakładka „Aktualności” oraz w „Strefie Pracownika”, zakładka „Aktualności”.

Jednocześnie informujemy, że wsparcia merytorycznego i technicznego mogą udzielić Państwu wyznaczeni pracownicy kuratoriów oświaty w poszczególnych województwach >>> Osoby udzielające wsparcia w zakresie SIO w kuratoriach oświaty